Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Kontakt mailowy ze sklepem
Napisz mail na adres mailowy biuronastro@gmail.com. Mail powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, numer zamowienia, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Zanim odeślesz produkt uzgodnij to z obslugą sklepu! Możesz w ten sposób uniknąć niepotrzebnych kosztów i straty czasu.


2.Odesłanie produktu
Po uzgodnieniu z obslugą sklepu prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres podany przez obsługę sklepu. Prosimy o nie wysyłanie reklamowanego towaru bez uprzedniego potwierdzenia przez obsluge.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Nastro Jakub Pernal
ul. Niepołomicka 6B

32-005 Niepołomice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl